njeeeaa

Jag har varken haft tid eller ork att blogga i veckan. Jag har ett heltidsarbete med min VFU - jag kliver upp klockan 06.00 och i onsdags kom jag hem efter 18.00. Idag kan jag därimot gå lite tidigare :)

Resten av min tid vill jag tillbringa med min älskade son och min livskamrat. Ingen tid för städ och disk, det bortprioriteras omedelbums! Tyvärr har jag inte haft tid till bloggande i veckan heller, troligtvis kommer det se ut så nästa vecka också. Men jag återkommer med största sannolikhet nu i helgen för jag måste spendera lite tid framför datorn och slita mitt hår i panik över en restuppgift som jag måste göra.

Idag ska jag öva miljöbeskrivningar med eleverna och sedan ska jag hem och krama mina pojkar. Jag har en samling skräckfilmer som väntar på mig i höstmörkret också. Det är alltså inte särskilt synd om mig just nu, inte efter att jag har kommit hem åtminstone.

Vi hörs! Kram på er så länge <3

Kommentarer
Postat av: Tove

Då kanske man ska komma förbi er i helgen och se någon skräckfilm!

2011-09-23 @ 16:18:57
Postat av: Malin

Tack för tipsen!! Verkligen, jag ska absolut prova. Båda två låter spännande. :-)

2011-09-23 @ 18:44:31
URL: http://malinenros.blogg.se/
Postat av: Lailustradora

Åh filmkväll det låter mysigt! Restuppgifter är dom sämsta uppgifterna, jag har också en jag borde sätta igång med : ( ...men jag tror jag skjuter upp den ett tag till. : )

2011-09-23 @ 22:30:29
URL: http://lailustradora.wordpress.com
Postat av: LinaPiraten

vad för mysiga skräckisar?

2011-09-24 @ 17:14:57
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin