Men va faa..siken

Som vanligt är det alltid mycket som jag vill skriva om just när jag inte har tid :P

Idag ska vi inleda ett litteraturmoment med niorna och jag ska presentera boken Venus i Päls för dem. Jo precis, det är den boken jag har fått idén till bloggnamnet.. fast jag tycker att "hon i päls" är lite freaky så jag väljer att vara "hon i velour" istället. Liksom lite snällare.

Jag skulle angivit bildkällan ifall jag hade haft tid. Men tid har jag inte!



Jag måste dra nu! Tjao darlings.

Kommentarer
Postat av: LinaPiraten

Trots en fascination för böcker om perversioner och mänskliga sexualiteten så har jag aldrig läst denna.

Att rekommendera?



Eller blir det för mycket för en småbarnsmamma att ligga sent om nätterna och läsa kinky bok?:)

2011-09-29 @ 21:01:23
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Lina

glömde skriva-vi älskar skräckisar,och fått paranormal activity rekommenderat till oss förut MEN vi har en sån där baby-monitor med både ljud och bild och hafr hört att just en sådan har en central roll i filmen..:)

2011-09-29 @ 21:09:04
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin