Göra dagen rättvisa

Idag vill jag verkligen göra dagen rättvisa! Inte som igår då jag bara satt inne och slog kullerbyttor på alla tankar, drömmar och viljor.

Kanske jag ska ta med lillen ner på stan och sätta oss på ett fik bara för att få se annat än hemmets väggar. Eller kanske vi ska gå till bibliotekets barnavdelning?! Vilken lysande idé!!

Tyvärr vaknade jag med migränkänningar men eftersom jag lyckats sluta med amningen (ta i trä) så kan jag nu ta mina migränmediciner. Det blir dock ett flitigt användande av solglasögon idag.

Helt otroligt att jag lyckats låta bli amningen! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna sluta med den sista amningstunden klockan fem på morgonen, men så pratade jag med distriktsköterskan på BVC som kom med tips.. Jag får nog ta och skriva ett särskilt inlägg för att berätta mer om det för det kan bli långdraget.

Jaja, vi får väl se vad som händer idag. Förhoppningsvis lyckas jag få tummen ur arslet för att åtminstone göra något lättsamt idag.

Kommentarer
Postat av: petran

du skulle ha kommit hit och druckit kaffe, pratat skit och umgåtts med mig och lillebror i huset, hade varit skitskoj!!! =)

2011-05-04 @ 20:14:07
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

Ja du Petra, det hade verkligen vart skitskoj! :D Meeen.. bor inte ni typ ute i där skogsödemarken? Jag kan bara ta mig till ställen dit det går bussar eller tåg :( för jag har ju varken bil eller körkort.

2011-05-04 @ 20:47:23
Postat av: saralovisa

Jag tror helt klart på att sy en egen!!!!!!

Åh jag deppar över att jag missade chansen att tjattra igår! Du är så bra att tjattra med:)

2011-05-05 @ 09:18:12
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: angelica

Hej vilken fin blogg du har! Skulle vara supergulligt av dig om du la en röst på mitt bidrag http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica som tack för ditt röstande kan du även få en länk senare i min blogg! Kram :)

2011-05-05 @ 10:12:53
URL: http://angelicaelineahoglund.blogg.se/
Postat av: tove

Jag hänger gärna med till bibeliotekets barnavdelning om ni utflyktar dit! eller någon annanstans också för den delen!

2011-05-07 @ 14:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin