Ögonbryna

Idag har jag färgat ögonbrynen, typ för första gången på ett halvår! Det blev lite för lång verktid, antagligen för att tidsperspektivet blir helt upp-och-ner-vänt när man måste underhålla en liten busunge samtidigt.

Nu har jag alltså mastodontögonbryn! Eller är det jag som måste vänja mig vid at inte ha hudfärgade ögonbryn? Kanske är det inte så farligt mörka ändå.. kanske är det bara jag som är fjompig?!

Jag orkade inte ta någon bild för att visa hur det blev, istället målade jag på ögonbryn på en bild som jag tog för två veckor sedan...

Så ser jag ut numera!

Om jag minns rätt så ljusnar de lite efter några dagar eftersom det fastnar lite i huden också. Man kan ju alltid hoppas.

Annars kan jag alltid glädja mig åt att vara i gott sällskap med Madonna och Edie :)
Madonna från omslaget på filmen "Who's That Girl"  och Edie från omslaget till "Girl on Fire". Båda hade verkligen massiva ögonbryn.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Hahahah åh vad härligt med mastodontögonbryn!

Du måste ju se råball ut!

Men säkerligen är det inte så farligt, mycket brukar sitta på huden, sen är man ju alltid ovan också :)



Superbra tips om ångan Teresa! Ska prova det vid behov:)

kram på er!

2011-03-21 @ 15:49:52
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Morsan

Va snyggt. Har aldrig fått till mina så där nångång!!

2011-03-21 @ 22:33:10
Postat av: Katarina

Det känns säkert värre än vad det är. Det brukar vara så. Man kan alltid skrubba dem lite också. Men som sagt, oftast är man mest ovan. Jag vet. Grinade nästan efter att jag låtit dem färga dem i Turkiet... men det var inte så farligt, när man tänker efter. :P

2011-03-22 @ 06:28:50
Postat av: Lesly Valencia

Ja poledance är riktigt kul, börja i det när du har möjlighet längre fram :) Många stjärnor pratar om att det är bra sätt speciellt efter graviditet att få "tillbaka" sin kropp. Eller bara komma igång skulle ja säga. :)



Ögonbrynen gör så mycket för ansiktet, hellre för markerade än helt hudfärgade, det är nog en vanesak och så blir det nog lite ljusare med tiden :)



Hade så bra!

2011-03-22 @ 12:17:01
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: sofia

äh, buskigt är snyggast tycker jag!

2011-03-25 @ 10:26:19
URL: http://ekstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin