Inhandlade loppisfynd + lite till

Nu ska jag äntligen lägga upp bilder på mina inhandlade loppisfynd från tidigare i veckan.

Söta glasunderlägg. Det behövs eftersom vårt vardagsrumsbord inte tål värme från kaffekoppar och dylikt.

Bestick i rosa bakelit! Är de inte fantastiska?!  Tyvärr var några av dem lite blekta/gulnade, men de var i fint skick i övrigt.

Sedan fick jag grytunderlägg i perstorpsplatta av min mamma som hon hade sedan förut. De passade utmärkt till mina fina bestick!

Spetsdukar för 2-10 kr st. Jag gillar spetsdukar! Helst ska de vara knypplade, virkade ger inte riktigt samma skira känsla.

Grymma 80-tals inspirerade näthandskar i korallrött. Jag köpte två par och blekte ena paret lite så att de blev rosa/aprikos.

Och så hittade jag en vacker blekgul, storblommig och midjehög kjol, samt några hemvirkade hyllbårder som jag också köpte.

Kommentarer
Postat av: inteutanmindotterochson

WOW! åh vad jag diggar de rosa besticken!!! =) härligt med fynd!!! trevlig fredag! =)

2011-06-17 @ 06:40:30
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Bianca

Ooh, helt ljuvliga loppisfynd, besticken skulle jag inte säga nej till. Det är helt underbart att gå på loppis, jag tror bestämt att jag ska leta upp någon och fara dit idag!



Hoppas du får en jättefin fredag!

2011-06-17 @ 10:30:35
Postat av: Everlasting

Oooooh, Madonnahandskar! Nice!

2011-06-20 @ 14:10:00
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag har bannemig aldrig sett rosa bakelit tidigare. Helt fantastiska bestick!

2011-06-22 @ 22:30:14
URL: http://lillamatderiven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin