förändring

Tänkte bara lägga upp bilder som visar skillnaden som skett mellan vecka 5 (eller vecka 6) och vecka 13 :D

Jag vet att det inte är så stor skillnad och att det mesta nog beror på julmaten, men ändå!!


Ähh... nu när jag sitter och jämför så ser jag ju att det bara är brösten som ha blivit större :P Attans!

Men nu ska det börja att ta fart har jag hört. Förr när jag drog in magen så kunde jag suga in hela magen, men nu stannar det kvar en bula under naveln medan övre delen av magen sugs in... fascinerade :)

Det här inlägget är säkert jättetöntigt eftersom att ingen annan än jag kommer att se någon skillnad, därför avslutar jag härmed innan det blir ännu töntigare.

Kommentarer
Postat av: erika

Jo men visst ser man att det är en liten bäbismage alltid :-) tänk att du kommer att få en ofattbart stor mage under de kommande månaderna :-) & det där med tuttarna är ju en historia helt i sej självt!



Du är så vacker :-)



kramkram

2010-01-08 @ 00:30:10
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Kiki

Inte alls ett jättetöntigt inlägg

- tvärtom ett jättevackert! <3

2010-01-08 @ 07:07:02
Postat av: Felix Vincent

Barn är helt mongopåhligt fascinerande! Tänk att en liten liten spermie och ett litet litet ägg kan bli något så stort som en människa. Vrickat!

2010-01-08 @ 07:13:16
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: saralovisas

Jag älskar töntandet!!

Älskar att du ser allvarlig ut på första och har ett stort leende på den andra -det blir bara bättre!



Men nog finns där en bula allt!



2010-01-08 @ 15:29:26
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin