Så börjas det...

Någon sa till mig, "En annan har minsann en blogg..." och en annan sade  i sin tur "Ja, alla har det nu förtiden". Inte ska jag vara sämre än en annan och alla som bloggar, så jag var tvungen att fixa en jag med.

Uppfattar någon läsare mig som lite vimsig och labil? Allt är som sig bör. Jag är vimsig och labil, men det kunde ha varit värre. Så jag kliver med stolta steg vidare in i den värld, i vilken min själsliga form inte är stöpt efter.
Följ mitt liv i ordform och läs om hur en överkänslig varelse överlever i en okänslig värld.

De flesta blider som jag lägger in är egenproducerade. Om jag lägger in en bild av någon annan kommer jag att namnge skaparen/konstnären av bliden, då vet ni det :-) Om jag har någon bildkälla så lägger jag upp den annars ber jag så mycket om ursäkt för stölden :P

På återseende

image5
En mask som jag har gjort .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin