Sista veckan

Nu är sista praktikveckan här och jag hoppas på att allt kommer att övergå till det normala igen.

Det har varit superroligt att lära känna en massa nya fina och inspirerande elever. Jag kommer verkligen att sakna både eleverna och personalen på den skolan.

Men VFU-veckorna sliter på mig som vanligt. Jag orkar inte riktigt med ett heltidsarbete samt egna studier och familjeliv på samma gång. Jag kommer troligtvis aldrig jobba heltid. Det vill jag inte, det är inte värt det! Jag lever hellre lite fattigare för att få leva för livet istället för att leva för jobbet.

Nu ska jag ta mig en sista kopp med kaffe innan det bär iväg till bussen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Om du fick drömma,hur mycket/lite skulle du vilja jobba och sen lägga upp din tillvaro?

2011-10-18 @ 07:58:08
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Det där verkar vara helt rätt prioriteringar. Vem behöver högar med pengar när det finns högar med kärlek att få?

2011-10-18 @ 17:47:54
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin