en säck murkna potäter

Shit alltså. Jag är verkligen ur form efter dessa praktikveckor. Jag påminner just nu om en säck murkna potäter, eller kanske som en näve med sladdrigt döda sillar.

Dagarna spenderas just nu med att sopa ihop de efterblivna resterna av det vi kallar för vardagsliv: Jag har diskat, tvättat och sopat upp allt som vi inte har haft tid med att ta hand om de senaste fem veckorna. Det vill inte säga lite!

Jag har faktiskt inte kikat in på Bloglovin alls den senaste veckan, därav tystnaden i kommentarfälten.

Men kära vänner - I will rise again! som en ståtlig fura i vindpiskat lingonsnår!!



Kommentarer
Postat av: saralovisa

Puss potatis!

2011-10-25 @ 11:57:32
Postat av: Lina

Fasen,inte ha dåligt samvete över bloggen heller.

Du är saknad,men välkomnad åter:)



2011-10-25 @ 22:39:13
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Praktik kan verkligen ta på krafterna trots att det är roligt, lite märkligt faktiskt när jag tänker efter, eller inte? Det kanske är så roligt att man överanstränger sig?

2011-10-27 @ 21:07:11
URL: http://lailustradora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin