Inte sockerfri på långa vägar!

Jag kan ju meddela att jag under midsommarhelgen inte har varit sockerfri på långa vägar. I morse (som egentligen var vid lunchtid) åt jag kanelbullar och drack kaffe till frukost.



Min stackars mage, som inte längre är van vid socker och vetemjölsbaserade produkter, står nu ut som en ballong och den mullrar och bubblar av missnöje. Men jag vägrar hänga läpp! Jag har njutit av varenda tugga och det betyder inte att jag behöver fortsätta så här när jag kommer hem igen. Det känns dock lite surt att jag kommer att behöva genomlida en veckas sockerabstinens innan jag är tillbaka i normala blodsockerförhållanden igen.

Det är väl bara att bita ihop antar jag.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Hejja hejja! Jag tycker det är skönt att du njuter, mitt eget frosseri känns lite mer befogat då! Men ajaj stackars magar!



Det värsta var att det till och med fanns ägare, telefonnr till dom stod på en lapp. Men jag fattar inte vad dom tänkt. Huset bara står där och faller ihop mer och mer. Det är bortom all räddning!

2011-06-26 @ 15:05:49
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin