I lägntan efter loppis

Just nu sitter jag hemma hos mor och far och väntar på att min mamma ska komma hem. Hon har lovat mig att vi ska åka på NBC-loppis (Nolaskogs Biståndscenter) i Gottne, vilket passar utmärkt för där bor nämligen lillgrabbens farmor och farfar!

Min plan är att lämpa av grabben hos farmorn under tiden som jag och morsan går på skattjakt! då får lillen och farmorn busa av sig riktigt ordentligt :) Tänk vilket lyx om man hade sina föräldrar och svärföräldrar boende lagom nära inpå sig (skriver lagom nära, för det bör inte vara för nära). Men just nu bor vi många mil ifrån dem så man är ju inte direkt bortskämd med att ha barnvakter ;)

Jamen var var jag nu då? öhh... just det.. loppis var det ja! Jag ääälskar att gå på loppisar! Inte nödvändigtvis handla på loppisar - Jag går gärna utan pengar också, det är nästan som att gå och titta på konst!

Det är nog bäst att jag tar på mig några kläder  för här har jag suttit i kalsongläge sedan i morse :D

Jag kanske lägger några fina loppisbilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica Wetterstrand

Åååh, jag älskar också att gå på loppis! Jag kan ströva omkring i flera timmar och fantisea om hur den eller den saken eller tavlan eller mattan eller möbeln skulle passa hemma hos oss. Blir jag kär i något så måste jag köpa det!

Loppisen i Gottne är en av mina favoriter, där har jag gjort många fynd!:-)

2011-06-14 @ 18:28:42
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Kiki - Ottos farmor



Tack för lånet av Otto, vi hade det toppen :)

2011-06-14 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin