The Days of Drägliga Fotografier is Over

Nu när mina föräldrar och mina syskon var hit senast avslutades även en period av drägliga fotografier här på bloggen. Kameran jag hade använt en tid framöver var inte min. Det var min mors kamera som jag hade kidnappat under ett års tid och nu var det min lillebrors tur att få använda den.

Surt sa räven!

När jag sedan återgick till min gamla kamera upptäckte jag till min förskräckelse att bildkvaliteten var, är och förblir under all kritik. Jag har en VÄRDELÖS kamera!! Så nu är det inge roligt att lägga upp bilder här längre :(

Mjaa, inte för att jag var någon världsbäst fotograf när jag hade den andra kameran, men med den här den gamla blir det ett stort projekt att få fram okej fotografier.

Kommentarer
Postat av: inteutanmindotterochson

men, du har ju världens bästa foto-objekt! OTTO!! då kan ju ingen bild bli galen! =)

vill ju se lill-killen!!!

kramar!

2011-08-01 @ 21:25:31
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin