Bajskorvspropaganda

Detta inlägg tänkte jag ägna uppmärksamhet till detta Bajskorvpropaganda, vilket innebär att jag försöker tränga ut bilderna på Anders Behring Breivik (och den uppmärksamhet han har fått vi medier) som man får fram när man söker på "Anders Behring Breivik" och "Anders Behring Breiviks manifest" via sökmonitorer.

Varför gör jag detta?

Jag och många andra tycker att det är irreterande och nedrigt att Anders Behring Breivik har lyckats få den uppmärksamhet som han har önskat. Vi som engagerar oss i Bajskorvpropagandan vill att han enbart är värd att bli ihågkommen som en stor jävla skit! För det är vad han är värd - Dynga!

Ni som vill vara med kan göra på detta vis:
  1. Lägg upp bilder på Bajs och döp bildfilerna till Anders Behring Breivik och/eller Anders Behring Breivik manifest så att de kan kopplas till honom via bildsök.
  2. Skriv hans namn, Anders Behring Breivik, så många gånger som möjligt i blogginlägget så att det hamnar först i textsökningar också.

+ Ni som inte vet var ni kan få tag på lagliga bajsbilder att publicera kan kopiera mia bilder och lägga upp. Jag ger mitt godkännande för det.

+ Ni kan även kopiera min text som jag har här nedan och lägga upp på bloggen:

Anders Behring Breivik är en bajskorv. Anders Behring Breivik och hans manifest luktar bajs, det är dagens sanning! Om vi vill läsa Anders Behring Breiviks manifest så kan ni titta på första bästa bajskorv, där har ni det skrivet i brunt. Anders Behring Breivik namn kommer för alltid vara befläckat av bajs och det tycker vi att han är värd! Anders Behring Breivik och hans manifest är sådant vi torkar oss i röven med efter vi har bajsat. Ett tips till er alla är att skriva "Anders Behring Breivik" på toalettpapperet innan ni torkar er med det - På så vis förevigar vi hans namn som den största skiten i världshistorien. Anders Behring Breivik är en bajskorv.


Jag tror att jag har lyckats klämma in hans namn tillräckligt mång gånger nu. Och här kommer bilderna:
Klicka på bilderna för att se i större format

Ja, jag är den fantastiska konstnären till dessa bilder. Kopiera bilderna och blogga om dem, de är redan döpta till"Anders Behring Breivik" :) Varsågoda.


Läs mer om detta här och här så får ni veta lite mer.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Per Persson

Här finns fler bilder på Anders Behring Breivik och hans kompisar:

http://md2perpe.com/Anders Behring Breivik/

Postat av: inteutanmindotterochson

helt jävla underbart!!! ha ha ha!!! bra jobbat teresa!!! =)

2011-07-29 @ 07:34:42
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

Per Persson:

Kanske lite väl magstarka bilder för min smak, men eftersom jag nu ändå stödjer kampanjen så håller jag kvar din länk.. dock med ett varningens finger till mina övriga läsare

- Känsliga läsare bör inte kolla på Per Perssons bilder av Anders Behring Breivik eftersom de verkligen lyckas illustrera dennes groteska existens.

2011-07-30 @ 12:47:57
Postat av: Everlasting

Applåd till dig och de andra som deltar!

2011-08-10 @ 18:50:10
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin