Spök-TVn

Okej, nu är det tredje gången jag stänger av TVn innan jag går och lägger mig! Slår den på nu igen så får den väl vara på inatt. Det kan ju vara så att någon har en såndär universial-TV-kontroll, troligast eftersom jag inte kan föreställa mig att eventuella spöken skulle vilja sitta upp och kolla på 2½ Män den här tiden på natten!

Jag har haft en kämpig dag (efter en kämpig natt) och jag hoppas på att få lite mer sömn inatt än vad jag fick den förra. Inga Tv-apparater på inatt tack!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Nej vilka spöken skulle ha så dålig smak att dom vill se 2 1/2 men?

Håller tummarna för att natten blev bättre för dig raring!

Otto grattis i efterskott på 7 månaders dagen! :D

2011-02-11 @ 07:07:05
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin