Mamelucker och Victory Rolls

Idag rullar jag upp håret i Victory Rolls och crosstrainar i spetsmamelucker för att sätta guldkant på vardagen. Jorå, det är sant, jag körde crosstrainern i mina spetsmamelucker i morse!

Varför? Jo, jag sov i dem och när träningslusten föll på i morse så hann jag inte klä på mig först för jag var rädd för att jag skulle tappa lusten att träna då. Tyvärr har jag inga fotografiska bevis från mitt träningspass, men jag tog bilder på min håruppsättning.

Jo. nämen jag vet.. lite halvtaskigt photoshopsarbete, men det är gjort för att ni ska se mina Victory Rolls ordentligt inte av någon annan konstnärlig orsak!



Det finns massor av tutorials på youtube för den som vill lära sig att rulla upp håret på det här viset. Här har vi en av dem:


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Åååh du är ju underbar!

Stört snygg du vart i håret. Wow. Måste prova nåndag! :)



Ja snälla lägg upp recept på kakan.. min är också snart slut. Ångest! Måste baka mer á la teresa!

2011-02-03 @ 21:44:26
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: erika

åh vad fint!!!

2011-02-03 @ 22:31:57
URL: http://www.erikabergstrom.com
Postat av: Jonna

oj vilken härlig frisyr! :D mitt tålamod tar slut så snabbt när det gäller att pyssla med håret, men jag blev sugen på att testa! :)

2011-02-06 @ 21:28:35
URL: http://akselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin