Hyllmani

De senaste dagarna har jag satt upp hyllor för kung och fosterland. Jag tänkte att jag skulle vara ute i god tid tills dess att lillgrabben börjar att riva ner allt han kommer åt.


För en tid sedan fick jag lov att lägga mindre dukar på bordet (storleksmässigt alltså.. inte i antal) för att han inte ska grabba tag i duken och riva ner allt som står på bordet då han är ute och går i sin gåstol.


Dessa omålade hyllor tänkte jag måla röda till sommaren, ifall jag fortfarande vill ha dem röda då  d.v.s. Först hade jag tänkt måla dem vita, men sedan kom jag på att det skulle se trist ut mot det redan urtråkiga tapeterna. Rött blir nog bättre!


Den s.k. ateljén fick sig några välförtjänta hyllor. Det behövdes kan jag lova!

Just nu har vi ställt upp Otto leksaker, men de ska inte vara där sedan eftersom han måste kunna nå dem. Vi ska flytta våra konstnärsatrealjer upp på hyllorna sedan och lillen ska få ha sina saker på en lägre nivå så att han bara kan slita fram dem då han vill leka.

Nu är det bara hyllorna i hallen kvar sedan kan jag förklara "projekt hyllmani" avslutat.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Men ååååååååh så duktiga ni är! Hatten av vilka hjältar!!!!! :D

Jag saknar er så.

Hur ser kvällen ut utifall att vi är vakna och redo för besök?

2011-02-20 @ 11:41:23
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Elisabeth

Så fint det blir med hyllorna. Hyllor kan man aldrig få nog av och tänk så bra att få upp sina grejer så man ser vad man har.

2011-02-20 @ 15:57:53
Postat av: saralovisa

Ja hur mycket det än smärtar mig att inte så träffa dig och prata en liten stund, känna att det finns en omvärld så håller det inte idag.

Jag måste försöka sova en liten stund så att jag har en chans att hänga med inatt.

Men jag saknar dig och din fantastiska familj kvinna!

2011-02-20 @ 18:06:55
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Malin

Men hur fint med det prickiga hyllpappret!!

2011-02-20 @ 20:26:38
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: FelixVincent

Gosh, jag har haft två bokhyllor stående i 18 månader nu utan att sätta upp dem. Inte bra!

2011-02-20 @ 23:10:10
URL: http://felixvincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin