Huvva!

Idag är det ingen bra dag känner jag. Jag är så less, så less, så less som inni-hellvettes-jävla-skit! Ursäkta språket, men jag är inte alls på humör att ta hänsyn till eventuella läsares känslighet just nu. Det här kommer bli ett kort inlägg eftersom jag inte har något annat att berätta än att jag känner mig som ett svart vibrerande åskmoln. Det känns som att jag ska explodera. Anledning? Nej, det behövs sällan några bra anledningar till mina humörsvägningar - stress och trötthet kanske har en del i det, men det känns oftast slumpmässingt och oberäkneligt när det dyker upp.

Det är antagligen inte till någon annas intresse att läsa om hur jävla sur och förbannad jag känner mig.  När jag känner efter så blir jag bara förargad över att någon överhuvudtaget skulle lägga sig i och tycka synd om mig... Det är för fan inte synd om mig! Jag har all jävla rätt i världen att vara arg, orättvis och missanpassad!!

Naturligtvis gör jag vad jag kan för att avleda humöret. Det brukar inte bli bra under det första dygnet, men förhoppningsvis slipper vi vulkanutbrott och migränattacker.

Känns som att man skulle kunna strypa folk med den inställningen just nu.
Hade promenader hjälpt så hade jag varit världens lyckligaste!
Bild: Nina Hemmingson

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Jag lovar att inte tycka synd om dig. Däremot kan jag relatera.

Fyfan!!!



Jag skulle vilja föreslå att du tar på din mustach och kanske något aggresivt klädesplagg och slår på Mary&Max.

Det känns som att det kan vara en film som är bra att vara arg och deppad till.



Hihi ja nu är det rent i fönstret så då ser ni den röda halsduken mycket bättre.

Hoppas att du slipper migrän.

Stor kram

2011-02-06 @ 15:35:54
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Jens Andersson

Hörredu! Här får du nått!



En småsmiskad herre i Skara

hade smisksår på torson, den bara

han skrattade gott

när grannarna gått

för såren, dom slapp han förklara

2011-02-06 @ 17:05:50
Postat av: saralovisa

Haha ja jag tror banne mig det! Fyfasiken för att inte unnas lite tårta!!



Tummen upp till Jens här ovanför förresten!

2011-02-07 @ 14:20:03
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin