Svårstartad som en rostig gammal Saab V4 en kall vinterdag

Idag känner jag mig svårstartad. Jag har ont i hela kroppen av någon outgrundlig anledning. Dör utom den gamla vanliga värken så har jag en annan smärta som flyttar på sig och sprider sig från nacken och ner över armarna och ner mot svanken.

Kanske det är en förkylning på intågande?

Huvudet känns blockerat och de senaste tre dagarna har jag knaprat sumatriptan för att hålla undan migränen. Hoppas att det inte kommer att behövas några mediciner idag :P

Lillen är det dock full fräs på! Han har kört omkring med alla sina bilar, jagat katten, dansat framför TVn, käkat pizzarester till mellis, borstat tänderna och sedan kört omkring tandborsten i lastbilsflaket. Jag har hunnit med en kopp kaffe och är inne på den andra koppen just nu.

Det här känns som en riktigt seg dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin