Utställning

Igår var jag på Umeå Konstskola's slututställning.


Jag gick ju där nått år.. kanske det var 2007-2008 (Sara, när var det?).

Det var en mycket tillfredsställande utställning och jag blir lite avundsjuk på alla som ställde ut i år -de hade nämligen haft svetsning på schemat!! JAG VILL JU OCKSÅ SVETSA KONST!



Här ser ni Christoffer Niva ståendes bakom sin monsteruösa svetsskapelse! Den ska tydligen kopplas ihop med en eldkastare i nått av de där rören :D


Jag träffade även en liten god vän..



Fia!! och mamma Gabrielle (För er som inte redan visste det så är Fia en kompis till min lille son).


Där efter har jag bara foton på Fia :P

Ojojoj, hur kunde det bli så tokigt? Menar du att du inte fotade något annat?
Näe, typ inte...


Jag tycker i alla fall att ni som bor i Umeå, eller i närheten, ska gå och se utställningen. Den är finns att besöka borta på Umedalens gamla mentalsjukhus. Kolla på första bilden så ser ni öppentiderna.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Det var 2008-2009 ;) Åh jag vill också! Men hur ska jag orka ta mig dit.. det är frågan!

2011-05-22 @ 17:47:16
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Tack för chokladråden... jag vet inte om jag kan leva med mig själv såhär. Chokladen är en besatthet samtidigt som den är min bästa vän. Jag älskar den!

Och man vill ju leva livet till fullo.. sicken hatkärlek alltså!



Ja det är från träden, just precis:) Har ställt ut den nu istället. Det vart för mycket här inne.



Jag saknar dig din krispiga kvinna!

2011-05-22 @ 19:23:23
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin