Ta i Trä

I natt fick jag i lillen 50 ml vätskeersättning och lite välling och nu idag har jag lyckats trycka i honom sammanlagt 150 ml välling. Han har inte kräkts sedan igår! Hoppas, hoppas, hoppas att han får behålla det han ätit idag.

Igår kräktes han verkligen upp allt! Jag skiter i de påståenden som säger att bebisar inte kräks upp allt de har ätit - Jag lovar att han kräktes allt han hade! han t.o.m. "tomkräktes" efteråt.

Jag funderar på att ta in honom till Barnmottagningen så att de kan kolla upp öron och svalg på honom. Han är fortfarande väldigt trött och han mat- och dryckvägrar fortfarande. Det jag fått honom att dricka har jag tvingat i honom under bittra strider av gråt, klös och sparkar.

Jag är lite rädd för att mattraumatisera honom för nu kvälgs han bara han ser pipmuggen eller nappflaskan :(  Men det känns inte som att jag har något annat val!

Men det ser lite ljusare ut idag...

*tar i trä*

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Åh jag lider med er! Hoppas hoppas att det vänder nu snart. Det låter fruktansvärt plågsamt :/

Kram på er

2011-05-18 @ 16:52:43
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin