Sambons Favorit - Dagens Outfit

Morgonen den fjärde mars tittade mitt livs kärlek mig djupt i ögonen och med ett leende på läpparna sa han;

- Älskling, det där måste vara din finaste outfit. Som du kan bära upp gällevarehänget .. ja det är verkligen bedårande!

- Jahaaja, du tycker det?! Jo jag måste medge att jag faktist är ganska stolt över min känsla för stil!

...svarade jag utan en minsta tvekan över mig egna suveränitet.

Jag var så illa tvungen att fotografera min outfit för att ni ska få ta del av mig som modeikon.

Som ni kanske kan se så måste jag hålla upp mina flanellbrallor för att inte de ska sjunka ner till djuphavsnivå.

Nu  är  ni lyckosamma kära läsare! Jag hade nog inte vågat visa min mage om inte mina gravidbristningar hade hunnit blekna (strax efter förlossningen såg min "undermage" ut som om mississippideltat hade floder av rödvin). Men jag såg till att röra mig på bilden så att eventuella celluliter och bristningar skulle försvinna i ett blurr av ofokus.

Flanell-pyamasbrallorna har varit i min ägo sedan jag var tolv-tretton år. Trycket föreställer kaniner som håller i blå hjärtan.

Jorå, du ser rätt! fokuset ligger på bakrunden.

Skjortan har antingen tillhört min farmor, eller kanske min faster. Ertersom jag är för lat för att knäppa ihop knapparna så har jag istället knutit en slarvig (men ack så charmig) knut för att skyla pattarna.

Amnings-BHn som skymtas i u-rigningen är från Freya och det är den enda BHn som jag kan ha nu efter graviditeten. Det suger att behöva köpa dyröres BHar! Men vad ska man göra då det inte finns i min storlek på vanliga klädbutiker :(

Så gimme feedback! Vad tycks? Något för sommarens balkongståare, eller kanske en outfit passande för en grillkväll i glada vänners lag? Jag ser oändliga möjligheter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Var glad för att du numera bor i umeå där man kan hitta lite finare bhar i större storlekar å inte i övik där man bara hittar kärringbhar i dessa storlekar för närmare tusenlappen.

2011-03-05 @ 03:41:27
Postat av: inteutanmindotterochson

jättesöt outfit! =)

kram & trevlig helg!

2011-03-05 @ 08:05:54
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Gabbi

hihi, super teresa! du har verkligen slagit huvudet på spiken vad gäller sommarens mode tror jag bestämt!

2011-03-05 @ 09:04:54
Postat av: sexymaaaaaaaahmma!

Wooooooowiiiiih, vilken donna!

detta är den riktiga bilden av den riktiga kvinnan och hur hon ser ut!

Ska se ut=)

Min Maria är det sexigaste, finaste och vackraste jag vet, specielt då hon tassar runt hemma med Amnings BH som vädrar ena bröstet för att Eliyah har ätit, ett par stora byxor och lurvetossor på fötterna!

VÄRLDENS sexigaste kvinna, som jag ÄLSKAR henne då!

Förstår att finkille avgudar dej!

Finns inte finare än den man älskar som bara vågar vara sej skälv!!!!

2011-03-05 @ 12:34:54
URL: http://vanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin