Väderomslag

Jaha, så var de soliga dagarna som bortblåsta! bokstavligen!! På ett dygn tog vädret enhelomvändning från 31-32 grader till att bli 10 grader. Hur gick det till?!

En promenad var vi ändå tvugna att ta. Ett kallt och blåsigt sommarväder är ett sommarväder likförbannat.


Jag lånade typ alla kläder från morsan eftersom jag bara hade packat för förra veckans sommarvärme. Det blåste ganska kallt, därav den nästintill heltäckande sufletten.

Vi tog en sväng på byavägen och hann titta på en vacker häst alldeles innan lillen somnade.


Det blev en kortvarig tur för jag höll på att frysa bort både min ändalykt och mitt förstånd.



Kommentarer
Postat av: erika

sammalika här...visst är det konstigt???



kram på er <3

2011-06-14 @ 12:02:21
URL: http://www.erikabergstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin