Bort, tillbaks, kaffetår och bottenlös

Nu sitter jag här här i föräldrahemmet och väntar på att kaffebryggaren ska puttra klart. Lillen vaknade på ett oerhört dåligt humör och trots att han somnade sent igår så vägrade han ta sovmorgon :P 

Jaja, inget lindrar tröttja som en kaffetår ;) 

Idag ska vi åka hem igen. Hem till oss! Det känns oerhört skönt att få ha pojkarna för sig själv måste jag säga, även om nu det har varit trevligt att vara bortrest så slappnar jag ändå inte av lika bra som jag gör där hemma.

Sedan blir det skönt att komma tillbaks till sina vanliga rutiner, då menar jag främst matrutinerna som under den senaste veckan har varit under all kritik. Jag idkar matmissbruk när jag inte är hemma. Det finns varken stopp, botten eller självbehärskning när jag inte är i mitt egna hem.

Sådärja, nu var visst kaffet klart! På återseende!

Kommentarer
Postat av: inteutanmindotterochson

känner igen mig till fullo! man har ingen självdiciplin över huvudtaget när man inte är hemma!!! ;)

2011-06-28 @ 15:27:34
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin