Vaken! Varför?

Jag somnade inte om efter lillens "frukost-nr1" som nu i morse var klockan 06.00.

Han somnade om direkt efter vällingen men det gjorde inte jag. Nu kan det tänkas att ni tycker att klockan 06.00 inte är vidare tidigt, men så får vi inte lillen att sova på kvällen och natten heller - det hade väl varit ok att kliva upp klockan 06.00 ifall man bara fick gå till sängs vid normal tid.

Igår var han hopplös. Jag fattar inte vad det var frågan om, kanske tänderna.. jo, jag skulle tro det. Tänderna och en tjurighet utan dess like var nog anledningen. Slutligen var han så trött att han halvsov och grät samtidigt.

Han har börjat "svära" när han är arg; grrhaaguguugggaaamamogagagorr..rrraahhoguggagugg.. o.s.v. Långa rövarramsor är det.

Men jag ska testa att sova lite till nu innan han vaknar för dagen.

Om ica-kassar under ögonen kunde döda så hade jag varit pangdöd!


Tjao!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Men vännen, fyfan för sömnlöshet. Du är min idol som fortfarande lever trots konstant sömnbrist!



Du förresten. Otto bör ju rymmas i vår bilstol då den är inställningsbar, Tuva som hade den innan Alfons satt i den tills hon var två.

För om ni vill så kan vi hämta er och sen skjutsa hem er när ni är trötta:) Fundera på det för vi skulle kunna hela helgen! Bara slappa, sola, grilla och promenera!

2011-07-08 @ 13:21:06
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Tack du är så himla bra!

Vilken tur att Otto återfick sin tutte :) Undrade just vems det var.

Fick du mitt sms förresten? Och återigen säg till om du behöver hjälp med att baka fika till kalaset nästa helg! Jag är till ditt förfogande!(Älskar att baka när jag vet att det inte är jag som ska trycka i mig allt!)

kram

2011-07-09 @ 17:26:15
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin