Födelsedagskalasdag

Haha! jag älskar att samskriva ord på det viset! Det samskrivna orden i "födelsedagskalasdag" det blir på gränsen till för mycket, vilket är precis i min smak ;)

Idag stundas det alltså födelsedagskalas för lillen. Han fyllde ett år förra veckan men då blev det inget kalas eftersom jag var sent ute med planerna.

Jag känner mig ganska mör idag eftersom jag hade migrän igår. Tårtbakandet gick i slow motion och jag fick flera sammanbrott innan det var färdigt.

Nu står det en diskhög från gårdagens bakbravader och väntar på mig - kanske tar jag tag i det, eller så får gästerna finna sig i min diskmisär. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu för kaffet har inte riktigt hunnit göra sin verkan på förståndet.

Grrrahhhoouu... LESS!

Men jag har världens snällaste och tålmodigaste son iaf.   *ta i trä*

Jag fick förresten lite frågor igår angående migränen. Jag ska svara på det sinom tid men idag måste jag fokusera på kalas.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin