Färgfadäs i Frillan

Jag skulle färga håret igår. Jag hade bestämt att jag ville ja ljust rosa slingor i underhåret.. jättelite bara. Tanten på frisörsalongen som (sålde den rosa hårfärgen till mig) lurade mig att jag var tvungen att bli ännu blondare om jag ville ha rosa slingor. Jag blekte det och blev knallgul med vita slingor. Det såg inte klokt ut så idag då jag skulle färga ögonbrynen drog jag några bruna slingor i det gula håret ... och sedan några rosa slingor också. Hehehe.. jag ser inte klok ut nu :D

Men alltså, det är ju roligt också! Man kan inte vara stenhårt seriös med att se ut som "folk i allmänhet" för det skulle bara begränsa livet. Jag bestämmer mig i alla fall för det - Jag ska inte begränsa livet! Nu ser jag ut som en clown och en rolig och inressant upplevelse ;)
---------------------------------

Och några timmar senare...

Det var nog inte så clownlikt trots allt. När håret väl torkade så såg det mycket bättre ut, men underhåret är fortfarande alldeles för mörkrosa men det kommer nog att bli ljusare på några tvättar.

Här kommer lite bilder på mina nya hårfärger:

Här ser man inte så mycket av det rosa.

'
Här ser man desto mer rosa! och så den bruna ögonbrynsfärgen sedan... ujujuj, ibland lever man minsann för mycket i nuet :D


Kommentarer
Postat av: inteutanmindotterochson

du är ju vansinnigt söt tesa! =)

2011-07-06 @ 21:10:51
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Det ser verkligen inte alls så tokigt ut från bilderna att dömma! Jag älskar att du alltid vågar ge dig hän, det är förbaskat inspirerande!

Och du är så söt att både jag och Simon utbrast "Aaaaaaww" när vi såg dig!

2011-07-08 @ 13:37:43
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin