Jag vill städa! imorgon kanske

Imorgon (eller ..typ idag men på morgonen då jag sovit lite) ska jag städa. Jag kände peppen för någon timme sedan, jag tänkte - Imorgon ska jag städa! Åhhh så peppad jag är inför att städa imorgon!!

Tänk att man kan känna sig så motiverad (just nu) att göra något nästa dag.
Hehehe, det måste vara uppskjutandets affirmation, typ:

Tro på dig själv!
Du kan städa, vill städa, bör städa
...men vänta en dag eller två.




Jaja, vi får väl se hur det blir. Hittills har lillen haft skrikgråt med en timmes mellanrum sedan han somnade för kvällen, man får väl bara hoppas på att det inte håller i sig hela natten iaf. Det lär inte bli så mycket till städning ifall jag inte fått sova något. Även om man får tid någon gång på dan så är städning inte direkt prioritet ett på listan när man har haft en sömnlös natt. Ja ni hör ju.. jag börjar redan hitta anledningar till att skjuta upp det!

Idag har jag tyvärr ingen bildkälla. Om ni bildgooglar "städning" kommer bilden upp på diverse bloggar, nu är jag en av dem.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Hah åh så underbart, jag känner igen mig i städtänket! Det var en sjukt bra bild! :) Hoppas att Otto blir nöjd så att du får vila och har kvar städpeppen, det är så kul att städa när man har det där ilet!

2011-01-18 @ 02:46:31
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: erika

...städa...ett ont måste...tycker det tar en så förbaskad tid! jag brukar försöka få det gjort snabbt & effektivt, men det slutar med att jag är alldeles svettig & känner mej svimfärdig...det är svårt att städa 116 kvm fort...men jag har kommit på en massa småknep för att få det att funka rätt så smärtfritt...jag borde oxå städa övervåningen...men absolut inte idag!



hoppas lillkillen & du får sova ut ordentligt snart! man blir galen av att få sova för lite...särskilt vi med ett hyfsat stort sömnbehov...



kramkram

2011-01-18 @ 09:59:27
URL: http://www.erikabergstrom.com
Postat av: saralovisa

Men eller hur!!! Det vart hallonvatten, tack för tipset Teresa!

2011-01-18 @ 19:44:57
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Haha ja vi håller på att försöka fixa och trixa lite. men det vart inte samma färg på ramen som på bakgrunden... måste fiffla lite till. Men det är nog bara en tillfällig design. Vill ha allt nytt! :)

2011-01-18 @ 23:31:32
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin