jag hade tänkt, men det blev inte av...

Det är mycket som jag skulle vilja, sådant som hamnar på planeringsstadiet eller som jag önskar att jag hade haft lust till. Hur många gånger har man inte önskat att man hade varit sådär piffig och käck att man både ser till att ha diskat allt och ha bullar som gräddas i ugnen! Det är rent av så att jag blir provocerad av alla de som lyckas upprätthålla en liknande fasad av präktig käckhet.. för visst måste det vara en fasad?! Tanken på att det skulle finnas folk som lever ett liv utan nervösa sammanbrott känns lite sjukt och läskigt. Men nu kom jag visst på villospår.. det var inte detta jag skulle skriva!

Jag hade tänkt blogga om att jag och lille sonen hade gjort en utflykt ihop idag, bara han och jag, och det var sååå mysigt! Jag hade tänkt, men det blev inte av, som så mycket annat jag tänker på.  Men nu är timmen sen och jag måste verkligen passa på att sova nu medan tid finns. Hoppas, hoppas, hoppas att han sover gott inatt *håller tummarna*.

Imorgon blir det förresten en bra dag, det har jag bestämt!
Jag lägger in en bild på min fine lille grabb bara för att jag inte kan få nog av hans vackra ögon :)

Goungen!

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

En helt fantastisk dag!



Skulle inte förvåna mig det minsta om du lider av samma sjukdom som min mor. Hon säger ofta att hon inte gjort någonting - men när man frågar henne så rabblar hon hur mycket som helst. Påpekar det så får man svar: ja men jag har inte gjort allt jag borde. Och... nej, kanske inte. Men det måste man inte heller. :)

2011-01-25 @ 08:49:49
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh så fin bild! Gullotto!

Ja... förhoppningsvis är det fasad om människan alltid verkar vara på topp. En sak om det är nån gång, alla har man ju bra dagar men om det övergår till veckor, månader och år så är det bra sjukt!



Klart att dagen kommer att äga, solen lyser ju!

2011-01-25 @ 12:31:41
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

ja det är ju det som är krånglet. Man vill passa på att gå på bio.. men det är lite bökigt. Samt att det idag inte gick sådär mycket superfilmer... är lite fundersam på om det är värt pengarna.

För det är itne som att man badar i dom, men man vill gärna ta sig iväg på något.. bara för att ;)

2011-01-25 @ 13:26:45
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

teresa tyllet var helt och hållet för din skull!! Kände på mig att du liksom jag nog behövde piggas upp lite grann :)

2011-01-26 @ 07:28:51
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Kicki

Åh Teresa vad jag känner igen mig! Jag har massor av foton som borde framkallas, har inte ens fått upp Viljas ettårsbild på väggen, har förresten inte ens hunnit köpa ram för den delen! Kim fyllde år och i min enfald gjorde jag stora planer på att baka en smarrig tårta, det blev en fryst istället...

Kan tillägga att vi har PÄLSÄNGRAR i huset så ALL tid ( förutom att ta hand om småmonstren=barnen) går till att tvätta allt i tygväg i hela huset. Det kryyyper i kroppen på mig, huga. Förresten, Eran lilla gullunge ser verkligen ut att vara ett charmtroll:) Kram på Dig!

2011-01-26 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin