i allena och i fullt hus

I fredags var jag ensam. Ja, alltså jag hade ju lillen, men i övrigt var jag helt allena hela dagen. Fredagen avverkades snabbt genom att diska, diska, diska och diska. När man har ett litet barn som dricker ur flaska så tar aldrig disken slut! Diskmaskin rekommenderas starkt. Sedan busade jag massor med lillen och han fick bada i diskhon.

Han blev så arg på mig då han inte fick bada mer!

Idag hade jag däremot fullt hus här hemma. Först kom en gammal klasskamrat till Jens. Hon är en gemensam vän åt oss båda men nu var det allt för länge sedan vi träffade henne. Nu är hon på praktik i Hörnefors. Hon ska bli möbeltapetserare! Nu vill jag också bli möbeltapetserare, det låter ju som ett fantastiskt trevligt yrke!


Jag blev även avundsjuk på hennes tatueringar.. jag vill ju också ha!

Sedan kom mina föräldrar och min bror. De skulle hjälpa mig med att införskaffa hyllor som ska sättas upp i lägenheten - Lillen kommer väl att börja riva ner allt inom räckhåll, det är alltså dags att höja sin inredning en nivå upp mot väggarna.

Milq kom även på besök. Han hade varit på födelsedagskalas och var nu lagom ljummen i själen för att bara ligga och slappa hos oss - det var välkommet och trevligt. Tillsammans kom vi (mest Jens och Milq) på hur man ska förenkla livet, orden och filmerna.

Imorgon ska jag sätta upp hyllor! Yhea!!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Åh jag dör live, så otroligt mysigt det såg ut att bada sådär. Himlarns vad nöjd han såg ut!! :)



Shit du har fullt uop alltså, underbart men hyllfix! Jag måste få komma och kika sen :)

2011-01-30 @ 10:37:56
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: erika

2011-01-30 @ 10:51:52
Postat av: erika

men gofisen!!!! en så vacker liten pojke :-)



kram på er

2011-01-30 @ 10:52:51
URL: http://www.erikabergstrgtrom.com
Postat av: Mormor Elisabeth

Åh vad jag njuter av att tänka på Ottos gopussar. Längtar redan till Umeå igen.

2011-01-30 @ 11:35:16
Postat av: saralovisa

Hahahahahahah det värsta var att det var min onda plan..

hihih jag kunde inte låta bli!



Jag håller med dig, men jag fick det nog som tröstpris.

Men jag hoppas att det kivckar igång snart. Har sovit lite nu och ska snart äta.. sen vanas det besök på mcv. Hon kanske lyckas peta igång det :)

2011-01-31 @ 11:09:07
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Paulina

Åh vilken underbar film! Den älskade jag! :D

2011-02-01 @ 19:22:40
URL: http://paulinalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin