Hur gjorde han det där?

Idag lade jag lillen på golvet för ett litet tag, inte särskilt länge alls, och han lekte med sina leksaker åsnan "åsniss", tummen ock sköldpaddan "sköldis". När jag sedan tittade dit så låg han inte på filten längre...
... han låg under bordet och åsnan hade han tagit med sig! Huvudet låg tidigare där uppe vid den rosa leksaken ligger.
Så här tror jag att det gick till. Jag vet sedan förut att han kan hasa sig ned när han ligger på rygg, sedan tror jag att han har rullat under bordet.

Kommentarer
Postat av: Teresa (velourvenus i egen högfärdig person)

oh! jag ser att ja skriver som en kratta dessutom :O

2011-01-14 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin