Kall vinterdag - Het brud (dagens outfit)

Hugaligen så kallt det var ute idag! Det blir till att stanna inne hela dagen och uggla. Inte för att jag är vidare rädd för att vara ute i kylan, men jag vill inte ta ut lillen när det är så här kallt.

Fördelen med att hålla sig inomhus är att man kan gå omkring och mysa i långkalsonger och stickade sockar hela dagen! Det är detta mys-tema som inspirerar till dagens outfit.

Som vanligt är photoshoparbetet under all kritik.
Jag gillar det så - Opretentiöst är vackert!

Oh Im so hot! ;)

Kommentarer
Postat av: ante

mmhmmm. graur. önskar jag kunde bära upp en sådan klassiker utan att bli kallad mansgris. :) ronny och ragge for life.

2011-02-14 @ 18:58:43
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

Men Ante, det tror jag faktiskt att du kan! Ronny och Ragge är nog tillräckligt blasé för att inte längre vara upprörande.. om inte så kan man väl se manschauvinismen i detta fall som en parodi av sig själv



Däremot tror jag att dessa T-shirts är svåra att få tag på i dagsläget

2011-02-14 @ 20:53:54
Postat av: erika

underbart!!



jag brukar oxå strosa runt i långjarlingar, gillar gällivarehänget mest av allt!



puss & kram

2011-02-16 @ 14:46:54
URL: http://www.erikabergstrom.com
Postat av: moster karotte

Hittade hit! Kikat på fina bebin (när får man hålla??) och beundrat din outfit-bild. Charmerande! =)



Alvis har vickat som bild- och musiklärare och jag tror hon blivit "fast". Kan inte fatta att vi blev lärare när vi blev stora - båda två. Hihihi.



Här faller annars folket som förkylningskäglor runt om mig. Snart min tur, gissar jag.



Ha det gôtt, alla!

2011-02-17 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin