ang. Uppehållet i bloggerian

Shit allstå, jag har verkligen inte mått vidare bra den senaste tiden, vilket resulterar i att jag inte orkar blogga. Min hjärnvärk tar verkligen udden av livet!

Så mycket fina dagar har kommit och gått här utanför och jag har bara legat inne och haft värk och humörssvägningar vart annat.

Det senaste som hänt under tiden jag inte har skrivit något:
  • Jag har både lyckats kontakta vårdcentralen och psykiatrin, men det var bara vårdcentralen som ville ha mig :P
  • Jag faktiskt fått sova fler timmar under nätterna än vanligt!! men tyvärr känner jag mig aldrig utvilad.
  • Jag har dragit ner på amningen till 1ggr/24h
  • Lillgrabben har fått sin första tand och jag tror att ännu en tand är på väg att komma upp.
  • Min mamma satt barnvakt förra veckan så att jag och J fick gå ut på middag och bio.
  • Mina chilifrön har börjat ge grodd.
Men i övrigt står vardagen stilla.

Jag kan inte lova någon spektakulär återkomst i bloggsfären om det fortsätter på detta vis med värken, tröttheten och viljeförlamningen. Vi får väl se om det blir bättre snart.

Tack (i förväg) för alla fina tips som jag antagligen kommer att få om hur jag ska pigga upp mig. Jag kan redan nu meddela att jag har testat allt, men tack ändå <3

Om ni vill vill göra mig glad så kan ni väl skriva in en rolig historia eller kanske en ordvits i kommentar-fältet! Det skulle glädja mig!!


Kramar och Kärlek!

Kommentarer
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

Eftersom ingen har skrivit någon rolig historia ännu så börjar jag väl med att inviga detta:



Två kannibaler satt och snackade vid middagsbordet.

- Jag gillar inte din fru, sa den ene.

Den andre svarade lite bitskt:

- Men du kan väl åtminstone äta upp potatisen!



2011-04-07 @ 10:48:46
Postat av: Kiki

Jag hoppas du mår litet bättre snart, både i kropp & knopp <3

Kram!



Svensken till sina engelska vänner:

- Vet ni vad jorden heter på latin?

- No, tell- us!



- Hur kom du hem efter festen igår?

- Som en blixt!

- Så snabbt?

- Nej, men liksom i sick-sack...

2011-04-07 @ 11:22:29
Postat av: Lisa B

Hej! Fint att ha dig tillbaka iaf. När jag vill peppa mig så brukar jag gå in på damnyouautocorrect.com

och skratta högljutt åt autokorrigeringar som denna:

http://damnyouautocorrect.com/images/butthole.jpg



Puss på dig!

/L

2011-04-07 @ 12:17:32
Postat av: saralovisa

Men åh prestationsångest! Jag kan inga roliga historier eller ordvitsar..

men visste du förresten att jag råkade fasta i stolen när jag gick i 3an, satt för första gången brevid killen jag var kär i och ville lixom alla andra visa att jag kunde åla mig mellan ryggstödet och sitsen...

dum idé! Jag fastnade och vaktmästaren fick skruva loss mig ;)

2011-04-07 @ 13:25:14
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Vad såg ni för film förresten?=)

2011-04-07 @ 13:30:18
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Kika in på min blogg, längst ner i varje inlägg står en liten "DU HAR VÄL INTE GLÖMT?" - Där har jag bloppis, dagens blogg, länkbyte och månandens blogg. In och kika? Ha en trevlig kväll!

2011-04-07 @ 13:49:41
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: inteutanmindotterochson

då jag inte minns en enda rolig vits så kan ju skriva in nått skoj som tjoppan har sagt! ;)



tjoppan: "- Mamma, lillebror har en väldigt söt storasyster!"

jag: "- jaha, vem är det då?"

tjoppan, räckandes upp handen; "- här är jag!"



man får skratta åt dem ialla fall!!! =) hon är inne i en störtskön ålder vad gäller komentarer o.s.v

KRAM!!! hoppas du får må bättre snart!!! =)

2011-04-07 @ 14:01:55
URL: http://inteutanmindotter.blogg.se/
Postat av: Eleonore

2011-04-07 @ 18:47:54
Postat av: Eleonore

Någon historia eller ordvits kommer jag inte på men vill gärna skicka en hälsning om bättring till dig. Kram och sköt om dig!

2011-04-07 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin