Solig Söndag

Nu har jag skrapat ihop alla rabattkuponger och bonuskeckar som jag har, som inte gått ut på datumet dvs, och strax bär det iväg till affären. Jag är så sugen på bananer att jag håller på att avlida.


Men först måste lillen få mat så att han inte blir hungrig när vi är på affären. Själv ska jag nog ta något mot värken och ett glas vatten för den sena frukosten ligger fortfarande och gottar sig i magen.

'
Min fina lille buspalt!

Ohoppsan, han sitter visst fortfarande i sin nersölade pyamas. Jag får nog ta och byta kläder på honom också innan vi går. Men först blir det mat för då kan han få söla ner sig så mycket han vill, sedan blir det omklädning och prommenad... guuu, det här lär ju ta tid! Vi får hoppas att vi kommer iväg innan solen går ner.

Kommentarer
Postat av: petra

har träffat jens en gång men tycker ändå att det är en liten jens på bilden! fräääänt! =)

vilken ursöt liten kille ni har...han har lika goa kinder som vår har! =)

2011-04-18 @ 08:30:09
Postat av: Jenny

Gud vad stor han har blivit! Så himla söt och go! <3

2011-04-19 @ 22:00:33
Postat av: Jennie olsson

Hej Teresa! Mysig blogg! Ja, det är verkligen en söt buspalt du har!!!Kram Jennie (fega lejonet)

2011-04-20 @ 11:33:24
URL: http://www.jennie.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin