Påskhelgen hittills

Det har hänt så mycket de senaste dagarna.

Först upptäckte jag att lillen antagligen är i slutet av någon utvecklingsperiod för han är minst sagt svajande i humöret men verkar vilja göra nya saker som han inte gjort tidigare.

bl.a. försöker han sätta sig/ställa sig upp, dricka själv, growla (typ rosslig strupsång), ropa på mamma då han vill ha uppmärksamhet och säger "tuttutt" åt tutten.

Jag har fortsatt att plocka på balkongen och så har jag målat en pedestal blå.


Jag tyckte att den kunde behöva muntras upp med lite färg! den såg så dyster och glåmig ut innan.

Sedan har vi haft finbesök och det var då jag sockersyndade med tårta :P

Farbror Jesper visar Otto hur man använder kameran.

Det blev förresten inga påsktulpaner, det blev påskrosor istället. Ni vet, man kan ha tänkt sig en sak på ett visst sätt.. men när det väl gäller så känns det som att man måste ändra sitt beslut i sista minuten. Så gick det till! det var ju rosor jag egentligen ville ha, så det fick bli rosor :)

Kommentarer
Postat av: Kiki

Vilka fina pojkar <3



Otto, farmor längtar efter dig!!!

Ditt bus och dina goa´kramar :)

2011-04-24 @ 19:27:03
Postat av: erika

vackra lilla pojke :-)



påskkramar till er alla <3

2011-04-24 @ 19:48:41
URL: http://www.erikabergstrom.com
Postat av: Elisabeth

Fina bilder i Påsk. Den gamla pidestalen blev jättefin.

Kramar

2011-04-25 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin