Lite efter alla andra

Jag upptäkte lite senare än alla andra att det var Valborgsmässoafton. Ute på gårdarna grillar folk för fullt (typ alla i bostadsområdet) och jag känner en doft av grillkol, gamla ruttna löv och bränd surved.


Jag har gjort mig fin i håret idag. Lillpöjken är alltid finast i håret!

Min karl jobbade idag och kom hem vid klockan halv åtta. Han hade köpt med sig indisk hämtmat!

Vilken vardagslyx.. om det nu hade varit vardag, vilket jag hade fått för mig att det var, och sedan avdramatiserade vi lyxen med att äta på papptallrikar.


Eller, det är väl inte så lyxigt överhuvudtaget med hämtmat, men bekvämt och bekvämlighet är lyx!

Den här bilden hade vi roligt åt :D

I övrigt blir det en lugn kväll framför TVn utan några som helst sociala förpliktelser.

Skönt! :)

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Hahah åh ni är ju helt underbara!

Smart drag att avdramatisera med papptallrikar! :D

2011-04-30 @ 23:35:04
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Ah morsan och Micke har gått wild på inredningen och jag ÄLSKAR det!

2011-05-02 @ 14:55:34
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin