Långsam Lördag

Den trettionde april har blivit långsam dag för mig. Allt går långsamt, vilket är ganska behagligt men inget blir gjort. Det har mest varit smålek, barnmat och blöjbyten.. gällande lillen alltså. För egen del har jag klätt mig, druckit kaffe och rullat upp håret som hastigast medan grabben sov.

Ja, ni ser rätt! det är permanetspolar som jag har i håret :)

Även om jag är seg idag är det ändå full fräs på lillgrabben. Han gör femtielva olika ljud, dregglar stundvis så pass att man tror att han ska få vätskebrist. Han flänger runt och envisas med att försöka krypa (det går dock inte så bra) och han säger hej till alla han ser på TVn, i böckerna, till katten, pojken i spegeln o.s.v.

Mammas lille tjockis! Ja, ni ser rätt här också.. det är en Wu-Tang Clan-body han har på sig.

Näe, nu ska jag försöka att äta något innan jag får huvudvärk. Mat är så socialt förknippat för mig att jag "glömmer" att äta när jag är ensam.. antingen så struntar jag i det eller så småäter jag för att slippa tillaga något :P

No food = No good!
Skärp mig!! Nu ska jag gå till köket och kolla vad jag kan hitta på.

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Åh finisar!



Jo, jag tror att jag ska ta efter dig och skaffa mig lite storhetsvansinne. Det kan behövas:)

2011-04-30 @ 19:42:21
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Mormors

Finisar säger jag också. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Vi har det lite tråkigt på valborg och önskar att er lilla familj hade varit här i Leding i kväll! Kram från oss

2011-04-30 @ 21:41:55
Postat av: Jessica Wetterstrand

Men åååååh! Var kommer Wu-Tang Clan-bodyn ifrån? Underbar!:-)

2011-05-01 @ 21:22:06
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Jessica Wetterstrand

Men ååååh! Var kommer Wu-Tang Clan-bodyn ifrån? Underbar!:-)

2011-05-01 @ 21:26:47
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin