tiden som går och går och kommer aldrig tillbaka...

Förra året vi den här tiden:


Konsum "sattsade" på ekologiskt kött. Jag minns att jag blev glad över att de slog ett slag för den ekologiska livsmedelsmarknaden, men samtidigt rynkade jag min näsa åt det sublima stavfelet.

Jag var stressad och tyckte att kursen som jag gick var förvirrande. Som vanligt använde jag min hud till alla kom-ihåg-listor som jag skrev.

Jens hade fortfarande kvar sina dreadlocks.

Jag kunde konstatera att jag hade tappat 18kg under ett år tack vare att jag slutade med den där helvetesmedicinen Remeron. Samtidigt kände jag mig verkligen jättetrött och trodde att jag började bli allvarligt sjuk (någon vecka senare då mensen uteblev utan att få positivt på testet så trodde jag att jag fått livmodercancer för jag kände mig verkligen inte vidare frisk).

Vi unnade oss att gå på 3D-bio. Jag tror att vi såg "up" som handlade om en gubbe som satte fast ballonger i sitt hus och flög iväg.

Men i övrigt var det skola, skola, skola som tiden ägnades åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin