Konsten; att avsluta sina projekt

Härom dagen tittade jag igenom kategorin Skapande eftersom jag inte har något som helst minne av vad jag har lagt in där. Det var inte mycket där inte! Åtminstone inte mycket i jämförelse med hur många tavlor som jag har lagrade längs väggarna.

Icke färdiga målningar uppstaplade i "ateljén"

Jag vet varför jag inte har lagt upp så mycket av mina målningar... de blir aldrig klara! och även om jag känner att de är okej så vill jag inte riktigt visa upp dem innan jag är helt nöjd. Helt nöjd blir man ju aldrig så det är bara att glömma!

Jag antar att jag bara måste bestämma mig när de ska vara klara och sedan gå vidare utan att blicka bakåt. Min uppgift framöver (då tid finns) färdigställa det jag är missnöjd med och sedan färdigförklara målningarna. Punkt! Så var det bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin