filmade fnysande igelkottar

Titta på den här filmen. Vad tror ni? Är det någon sorts parningslek eller bråkar de? De verkade inte bry sig i att vi var där och filmade...


Hittills har vi träffat på 13 st igelkottar här i vårt bostadsområde, men det är klart att vissa av igelkottarna som vi sett kan ha varit samma igelkottar som tidigare. Men helst inbillar jag mig att vi har sett olika igelkottar och att det vimlar av dem i skogsområdena här kring  :)

För er som inte visste:
Igelkotts-safari är ett intresse som jag och min sambo ägnar många fina sommarnätter åt.

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Bästa igelkottarna! :D

2010-06-07 @ 10:09:11
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är parning, det kan tydligen hålla på i timmar att snurra och fnysa, fast de tar pauser ibland. Har läst på wikipedia :P

2010-06-07 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin