Happy Day

Idag är det en bra dag i mitt liv. Lagom lugnt, varmt, soligt, gott och mysigt.

Härom dagen kände jag mig lite stressad (och som den största klantskallen i världen) då jag slog sönder handfatet inne på toaletten med en parfymflaska! Det blev 700 pix extra på hyran, men det kunde ju ha varit värre. Natten därpå brakade sängbräderna ihop :S  så då fick vi anledning till att bygga ihop dubbelsängen istället, vilket vi ändå behövde göra eftersom magen växer och vi skulle inte fått plats så länge till i den gamla sängen.

Sedan gav vi bort vattenpipan till en kompis och keramikugnen har också blivit bortlovad så nu börjar vi få lite mera plats här i hemmet. Och vad gör man med alla jälva tavlor då?! Det är då ingen som vill köpa dem *suck*.
Typiskt gravidbeteende att bli uppspelt över vad som finns/inte finns i hemmet :P

Ja, i alla fall var det en fantastisk dag idag på många sätt och vis:

*Solen har strålat
*God mat har förtärts
*VG på B-uppsatsen (vilken jag trodde mig ha misslyckats med)
*Kommande kursen verkar intressant och givande
*Bebben sparkar och snurrar runt i magen <3

Promenad i soligt väder kräver sol-glisglas!


Jag är glad att graviditeten inte längre känns lika "tung" som tidigare. Jag mår inte illa längre, inte fullt så trött heller och humöret är lite stabilare. Dessutom känner jag mig så himla snygg och stolt med min växande mage! Hoppas att det håller i sig :)

Kommentarer
Postat av: saralovisa

hahaha förstår att man blir nojjjig över hemmet. Jag är det redan nu! =)

Men vad härligt att allt verkar gå mot ljusare tider och du är helt sjuuukt snygg! =)

2010-03-15 @ 19:47:50
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: erika

Jag har aldrig känns mej så vacker som när jag var gravid! Visst är det underbart :-)



Ta hand om dej vackra människa & hoppas solen fortsätter lysa på er!



kramar i massor

2010-03-17 @ 10:03:45
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Mimmi

jag kan köpa tavlor! :) jag behöver mer fint hemma.

2010-03-17 @ 14:49:27
URL: http://mimmiberglund.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Tack raring!

OOh men du ! kan verkligen tänka mig att vårtorna vill frysa bort när man är gravid! Tahnk god för dunjackor! =)

2010-03-18 @ 22:44:45
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin