Bläää-dag

Shit alltså, idag var det ingen bra dag. Jag kom på att bebisen snart anländer och att det fanns miljoner saker att göra innan dess, jag har för ont för att klara av att lyfta och bära, blir yr och får svårt att andas när jag stressar upp mig.  Sedan börjar jag att grina och snyfta och så får jag dubbelt så mycket sammandragningar när jag känner mig stressad och upprörd och så går allt runt i cirklar.

Ja, det hela slutade med att Jens tog tag i tvätten medan jag satt och surade. Efter att jag hade surat klart gjorde jag chokladmousse som jag nu har suttit och tröstätit.. ja, Jens fick ju också chokladmousse men han tröståt nog inte, han årt nog mest för att han är en gottegris :)
Bildkälla: http://vegoinspira.wordpress.com

Nu har jag i alla fall lovat min karl att jag ska skriva upp en planering ang. vad som ska göras för att han ska kunna göra det jag inte klarar av själv. Tur att han är så himla tålmodig när jag blir sådär hysterisk, det kan ju behövas nu.

Kommentarer
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

... efter det inlägget åt jag även nära på en halvliter vanilj/chokladkross-glass också. Nu får jag tametusan ta å ge mig! Ska nog ta och lägga mig tidigt i natt (i jämförelse med alla andra nätter) Sedan blir det nya tag imorgon :)

2010-06-14 @ 23:15:45
Postat av: Kiki

Kram på er gottegrisar!

Hoppas den här dagen blir skönare än den förra! :)

2010-06-15 @ 09:37:23
Postat av: Felix Vincent

Ni gör mig så nedrans glada! Ni är fina människor! <3

2010-06-15 @ 21:16:01
URL: http://felixvincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin