trettioårsdag

Så fyllde man år igen. Detta år har jag faktiskt förträngt att jag fyller trettio, istället har jag tänkt på att vår lille son redan har blivit två veckor gammal Han har börjat försöka fokusera blicken på oss och han har börjat sträcka sig efter sin färgglada clownmobil.

Jag hade tänkt att göra en sammanfattning om hur de senaste två veckorna har varit men jag har varken haft tid eller ork. Inte för att lillgrabben är vidare grinig eller så... det är snarare jag som är grinig. Vi hade tidigare fått träffa en snäll tant på BVC som "bestämde" åt oss att vi inte skulle göra något eller träffa någon innan mjölken kommit igång ordentligt eftersom mjölkbrist kan vara stressrelaterat. Jag avsade mig allt besök till födelsedagen (som andra år brukar vara ganska folkfylld) men mina föräldrar kom hit till oss i utbyte mot att vi inte behövde ta oss för något. Mina föräldrar kom med mat och tårta, sedan diskade morsan åt oss. Tur var väl det för jag hade då haft en ganska tuff morgon/förmiddag då jag hade grinat för allt och inget.

Sedan skulle det då bäras på Otto till förbannelse...

Otto hos morfar...                                         ...och hos mormor

hos moster

och hos morbror Micke                           (...som är liknar Cornelis Vreeswijk i unga dagar)

... alltså, det finns massor av hålla-i-Otto-bilder med ännu mer familj, men det får räcka med dessa bilder så länge.

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Mamma och moster ser ut att vara väldigt lika. :) Precis som morbror och Cornelis.

2010-07-27 @ 11:45:27
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Men grattis i efterskott sötgröt!! :)

Nu är du verkligen vuxen!



Vad skönt med föräldrar som kommer och styr upp, det måste ha varit guld värt! :)

2010-07-27 @ 11:46:02
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Mor

När det skulle bli en film med Cornelis tipsade jag allvarligt Micke om att söka rollen som Cornelis... han var nog inte såå intresserad.. konstigt!

2010-08-05 @ 23:53:44
Postat av: erika

Men guuuuuu förlåt & jag menar verkligen FÖRLÅT!!!! Jag hade helt glömt bort att du fyllde jämnt & allt...nu får jag jätte dåligt samvete!...



Grattis i efterskott vännen! Jag får försöka gottgöra detta!!!



kramar



(jisses var lik Cornelis han är :-D)

2010-08-08 @ 22:04:43
URL: http://meja.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin