Mycket göra.. knapp tid till roligt

Nu har vi haft opposition på uppsatserna och jag fick faktiskt skämmas lite... Jag känner mig faktiskt mycket sämre än de andra i klassen, men så har de ju inte en bebis i magen heller!

Imorgon börjar jag en ny kurs men jag har fortfarande ganska mycket kvar på uppsatsen från förra kursen :P Men jag har hört rykten om att denna kurs, som ska läsas nu, är ganska lättsam. Jag hoppas verkligen att det kommer att vara lätt för jag har inte mycket energi över just nu.

Härom dagen upptäckte jag att det luktade illa överallt! Redan för flera veckor sedan började jag att känna dofter som jag tidigare inte har känt men det har inte varit direkt äckliga dofter. Nu känner jag äckliga dofter som får mig att må illa. Jag känner även att det är fult överallt och att bebisen inte kommer att vilja bo med oss om det är så här fult i hemmet!! Jag vet att det antagligen är hormonerna som spökar men det känns ju verkligt just när jag känner det!

Min stackars sambo bjöd iväg mig på bio för att jag skulle få en paus från allt som jag tycket var så jobbigt. Vi såg på skräckfilm - det är alltid stärkande för en stressad själ. Jag tror att det har med adrenalinkicken att göra... det fungerar som ett luktsalt på mig.

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:


Kommentarer
Postat av: saralovisas

hahahah åh ni är så underbara! Vad såg ni för något?=)



Sv: Jamen visst känner man sig skamsen! Såmär det i vårt massmedia samhälle, man ska skämmas så fort man inte har koll på exakt ALLT som händer.

Men hemskt är det. Overkligt, själv upplever man bara sånt i mardrömmar. Men att det för dessa männsikor är verklighet är knappt begripligt!

2010-01-18 @ 11:47:44
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: erika

Underbara bilder, som alltid! Ni är så snygga alla tre :-) så du har kommit till den fasen som är mer känd under namnet "Boaperioden"?? när det gäller att fixa & trixa inför att bäbisen kommer?? Jag tror aldrig att jag dammsugit så mycket som jag gjorde under de sista veckorna av graviditeten :-D & jag funderade mer eller mindre under hela graviditeten på vad en bäbis skulle tycka om att bo med oss...men hittilldags har hon inte klagat...men det kanske beror på att hon har spunk nu...om hon hade den riktigt orken kanske hon skulle lägga in en klagan?? Man kan aldrig vara riktigt säker :-S



ta hand om dej



kramkram

2010-01-18 @ 19:26:10
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: erika

Hejhej :-)



du har en sak att hämta upp inne hos oss!



kramkram

2010-03-08 @ 19:43:15
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin