Bebis fångad på film

Jag har försökt att filma bebisens rörelser tidigare, men det har knappt synts något förren nu. Det känns ju som att det ska synas så tydligt när man känner den så tydligt inifrån. Nu sparkar den ibland när man krafsar på magen. Men på dagarna är bebisen lite slö - värre är det på kvällarna/nätterna då det känns som att det ska komma ut en fot ur magen ;D


Ursäkta förressten för oväsendet. Min karl sitter i telefonen och TVn är igång, vilket tar all uppmärksamhet från detta viktiga ögonblick ;)  Så jag rekommenderar att titta på filmen utan ljud.

Kommentarer
Postat av: Blivande mormor och morfar

Oj va roligt att se vilket fasligt liv och rörelse det är där inne. Och lugnare torde det väl inte bli.

2010-04-18 @ 18:52:48
Postat av: AnnaP

fantastiskt:)

2010-04-18 @ 19:26:57
Postat av: Farmor, Farfar & Farbror

Wow, vad roligt att se lill*n boxas och sparkas :)

H*n talar teckenspråk också ser vi; " Heja världen, till sommaren kommer jag!"

2010-04-18 @ 19:42:14
Postat av: inteutanmindotter

Det är med "skräck-blandad-förtjusning" jag motar mina sparkar från min "kung-fu-bäbis"! Tycker att det känns som en "alien" där inne! ;)

Fast jag känner mer förtjusning nu än vad jag gjorde när jag väntade tjoppan...då var man inte alls van det...

Fast, det är COOOOOLT, att det lever en liten knåddis där inne! =)

Kram, hoppas du mår bra!

2010-04-18 @ 21:34:53
URL: http://www.inteutanmindotter.blogg.
Postat av: Fe

11 sekunder in är så tuffigt! :D

2010-04-19 @ 12:36:58
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: erika

Åh bäbisen!!! vad underbart!!! jag blir alldeles glad att få se den :-)



Så du ska posta brev du?? Vi ska minsann posta ett paket nån dag, men det saknas någon grejj till innan det kommer ;-)



Vad är det Jens tittar på? nått konstigt roligt?



Ta hand om dej & klappa magen från tant erika!



kramkramkramKRAM

2010-04-20 @ 11:27:32
URL: http://meja.myshowroom.se
Postat av: Mimmi

AAAH! DET ÄR VERKLIGEN NÅGON DÄR INNE! :O :D

så jävla häftigt!

2010-04-20 @ 14:04:56
URL: http://mimmiberglund.blogg.se/
Postat av: andi

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH! jag sitter och gråter! haha, hela ögonen svämmar över av kärlekstårar till den där lilla lusen!

2010-04-21 @ 14:51:34
Postat av: Carolina M

Nämen, vilket underbart klipp! :D

2010-04-28 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin