hjärnmos

Jag är egentligen alldeles för trött för att skriva. Men på något hjärndött är det väl avslappnade också, att bara få dra ur korken på vinflaskan och bara låta allt rinna ut på köksgolvet (metaforiskt).

Idag har vi haft intensiv-simulerat verkligheten i tre omgångar, det enda som nu finns kvar bakom skallbenet är hjärnmos . Idag fick jag även en massa beröm som jag inte kunde ta åt mig - istället tänkte jag att jag kanske råkat lura hela klassen och läraren... eller kanske var de ironiska och drev gäck med mig?! Mnjaa.. inte vidare vettigt tänkt, eller hur? :P  Så fick jag en envis magknip på eftermiddagen och jag är ännu inte botad :P

Senare, nu mot kvällen fick jag nässelutslag på vänstra armen, men inte någon annanstans :S Jag googlade på 'allergisymptom' och det verkade då inte finnas någon annan förklaring än att jag kan vara lite känslig mot skaldjur (jo jag åt skaldjur idag) men så länge man kan andas så är det lugnt :D
Det var under via google jag även fann fenomenet 'skrifthud' (dermatographic) som är en form av nässelutslag som man får av lättare rivmärken på huden.

Okej, nu har jag verkligen tömt skallen till sitt yttersta. Nu finns inget kvar att skriva.

På återseende:)

Kommentarer
Postat av: erika

Usch! Nässelutslag är inget vidare! Jag brukar oxå få sånna...ibland undrar jag om det inte beror på stress oxå?! Visst är det roligt att jag ska sälja några tavlor??? Men det betyder ju inte för den delen att dina inte är vackra för det är de!!!



Har du några planer för idag?? Vi ska åka in till stan för att säga hej då till Gustav som åker tillbaka till Norge + att vi ska handla lite & gå på bibblan. Sen ska vi mysa & äta middag innan Eddan sticken, han spelar ikväll.



Ha d gött kamraten

många kramar

2009-10-30 @ 09:20:04
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: erika

Tänkte bara påminna dej om att om du har lust så gå in & rösta På Nico the Band i musikpriset vettja :-) länk till tävlingen finns högst upp i min sidokolumn.



Hoppas allt är bra med dej kompis!!!



många kramar

2009-11-04 @ 12:32:28
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin