poesi i min nötskalle



Jo, jag har ju en diktblogg också... som ingen besöker :P 

http://velourvenus.blogspot.com/

Jag hade tänkt att vara lite smart och organiserad, dela upp alla tankar i kategorier, typ Dikt - Verklighet, men det gav som inga bra resultat. Anyway, gå in på min diktblogg och kommentera lite ( Bekräftelse=Glad=mer poesi åt folket!    Ingen bekräftelse=Känsla av misslyckande=Slutar skriva poesi! ). 
Man får fråga in tolkning/betydelser/symbolik ifall man inte förstår dikterna, även om jag tycker att tolkningen ligger i läsarens personliga upplevelse, men det är inte tabubelagt att fråga ;) här finns inga skrupler inte!




Kommentarer
Postat av: saralovisa

hahhahaha du en till rolig upptäckt! Jag ser din balkong!!

Såg precis dig gå ut.. vända sen kom din karl ut och vandrade en stund.

haha var inte beredd på att det skulle gå att se från mitt kök :)

2009-07-17 @ 13:32:41
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin