Önskelista

Jag har svårt att veta vad jag ska svara när folk frågar vad jag önskar mig i julklapp. Det finns förbaskat mycket som jag känner att jag önskar mig, som t.ex. tid, kunskap och energi till att starta upp alla projekt som jag har i hjärnan. Sedan finns sådant som jag behöver: en ny mixerstav (sambon kastade den gamla pga bakterieskräck), en pedal till min symaskin (har symaskin, men pedalen har försvunnit i flytt), och så ett gymkort. Men det är ju saker som jag planerar att fixa själv! förutom mixerstaven - den har Jens lovat att ersätta.

Men jag vill poängtera att det är en stooor skillnad på att behöva och roligt att fåHär nedan har jag listat saker som skulle vara roligt att få. Som ni säkert märker så tycker jag att det är roligast att få saker från andrahands-butiker. Detta beror på att dessa saker oftast har historia och karaktär vilket jag identifierar mig med ;)

Jag vill slå ett slag för en andrahands-jul! Det är kärleken, omtanken och det fina sällskapet som ska komma i första hand.

Vevvisp=coolast

Gräddkanna som passar
(hyffsat passar) min servis.


En gammal kakaoburk eller kanske rent av
en ännu äldre kakaoburk. De är så himla vackra!

...och så är det roligt att få kramar också. Inte att förglömma kramarna!! :D

Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Har en kompis som har en sån visp och modern har en ÄNNU äldre burk. ;)

2009-12-20 @ 19:11:39
URL: http://felixvincent.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Men lilla gumman varför har du inte sagt att du vill ha kakaoburken?!

2010-01-02 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin