Nattuggla

Jamensan! Här sitter jag och nattugglar :)

Katten ligger och snusar i sin korg som en lite kanelbulle, och sambon ligger avslocknad i sängen (för en gångs skull). Jorå, så det är ombytta roller kan man säga.

Idag gjorde jag romrussin-chokladtryfflar som jag tror blev ganska bra! Jag äter inte sånt, varken rom eller russin, så det är svårt att veta att man lyckats fixa en bra smak på dem. Jens fick vara min provsmakare och han verkade gilla dem, om han nu inte ljög för att inte göra mig sur och grinig d.v.s.

Så var jag och tog en massa tester idag också. Allt såg kanonbra ut, vilket jag fortfarande förundras över.


Kommentarer
Postat av: erika

Fasen va goda de ser ut :-) jag har precis tryckt i mej lite knäck så jag känner mej alldeles sockerstirrig :-D



Skönt å höra att allt gått bra!

kramar i massor från oss

2009-12-17 @ 11:09:12
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: Felix Vincent

Jens kan alltså leva upp till pojkvänskoden. Im impressed.

2009-12-17 @ 11:36:55
URL: http://felixvincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin