På besök i Iggesund

(klicka på de små bilderna om ni vill se dem i större format)

I helgen var jag i Iggesund och firade den här lilla krabatens 2 års dag. Hom heter Meja och är en av mina bästa vänners dotter.

Ibland får jag för mig att jag skulle vilja he ett eget litet busfrö, men det krävs att man har energi, stabilt psyke, framtidsplaner, och tålamod; jag kan inte föreställa mig att jag någonsin kommer att fixa sånt utan att gå med ständig prestationsångest och konstant stressrelaterad migrän. Tråkigt tycker jag, för nog är det bra gött med ungar :)  Tur är väl det att man kan hälsa på sina vänner som har barn, så att man fyller en del av sitt barnbehov.
Meja hade blåbär på sin tårta. Jag, Meja och Errka (min goda vän, även kallad 'mamma Erika') gick för att plocka blåbär till födelsedagskalaset. Meja tryckte nog i sig hälften av alla blåbär redan vid plockningstillfället.
Sedan har vi ärven busat i massor, målat fina papperslappar, tittat på sniglar och på maskar, dansat, gosat, spelat kort, bakat muffins, handlat presenter, m.m.

Kommentarer
Postat av: Kiki

Du verkar ha haft en mysig minisemester i Iggesund :) Tjusiga foton, på tjusiga tjejer! Kram

2009-08-27 @ 12:29:59
Postat av: erika

Vilka finfina bilder :-) tycker close upen på bockskägget är helskön!!!

kram på dej vännen

2009-08-28 @ 14:12:19
URL: http://www.metrobloggen.se/meja
Postat av: erika

Var bara tvungen att titta på de här bilderna igen & minnas de finfina dagarna när du var här...saknar dej kamraten!



kramis

2009-12-01 @ 21:50:08
URL: http://www.metrobloggen.se/meja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin