Med skallen fylld av snor och förnekelse

Klockan är 06.30 och jag kan inte sova.

Om jag blundar så finns det inte, det är jag helt säker på! Om jag inte hade sett, hört, känt, smakat och luktat på världen, då hade den heller inte funnits. Under de senaste dagarna har jag faktiskt inte kännt lukten på något alls ty min skalle är fylld med snor och det verkar aldrig ta slut. Undra om man kan få vätskebrist av att snora så mycket som jag gör? bäst att jag ser till att dricka mycket vatten, annars kanske jag kolavippar på kuppen.
Förutom att jag har förnekat omvärldens existens, min egna dystra tillvaro och min förkylning, så har jag helt och hållet (medvetet) förträngt den vetenskapliga rapport som jag ska lämna in på torsdag. Så nu är jag fylld av ångest, stress och en envis snorskalle som tacksamt tränger sig på och börjar knuffas runt i min tillvaro. Inga antioxidanter i hela världen kan rädda mig nu! 

Det glädjer mig dock att jag har så fina läsare som skriver in kommentarer till mig. Tack, ni är så fina.

Nu jävlar ska jag sova.
Gomorron. Gomormon, Gomorra

Kommentarer
Postat av: Katta

Hehe vad bra att du blir glaa av det :D Självklart kan du lägga den bland dina länkar, inga problem.

Hu vad trist det lät att vara sjuk, jag har just skakat av mig världens kortaste förkylning. Jag brände ut den med honung, svartpeppar och ingefära. Samt väldigt mycket vitaminer. Jag tror dock inte det gav så mycket som jag vill tro men. Krya på dig!! Och chilla, du hinner få in rapporten=) (förr eller senare)

Och jo angående arbetet så är det inlämnat. Hur skönt som helst, då ska det opponeras för fulla muggar i veckan så får vi se hur mycket vi måste ändra nästa vecka=)

2008-01-08 @ 07:45:03
URL: http://katla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin